سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاصیت درمانی فیروزه

 

خاصیت فیروزه

خاصیت درمانی سنگ های فیروزه ای

مهم‌ترینش دفع انرژی منفی می‌باشد خصوصا انرژی منفی رو که از شخص میگیره و شخص از اطرافیانش اخذ کرده که در اصطلاح عامیانه بهش دیده جراحت یا این که دیده حیث میگن . فوق العاده سنگ متانت بخشی می باشد استرس رو به شدت کاهش میده.شایسته ترین کادو برای خانم های آبستن یا این که نو فارغ گردیده می‌باشد اون افسردگی بعداز وضع حمل و انرژی منفی ای رو که دارا هستند چه به طور روحی و چه به طور جسمی دفع میکنه ، خود باوری رو ارتقاء میده ،خاطر رو ارتقاء میده ،افزایش عملکرد کبد و ریه داره منجر بهبود خواب شبانه و کاهش کابوس میشه ،علائم بی اشتهایی عصبی رو التیام میده و برای آسم هم مناسبه. سنگ فیروزه از دیرباز تا به اینک در معالجه بخش اعظمی از بیماری ها آیتم استعمال قرار می گرفته میباشد و دارنده خاصیت درمانی متعددی است. از گزاره امراضی که از سنگ فیروزه برای معالجه آن ها به کار گیری می گردد مشتمل بر؛ بیماری های مرتبط با دیده ها، دستگاه تنفسی، معده، کبد، گلو درد، سیستم گردش خون و غیره می‌باشد. شاید برای شما نیز جذاب باشد که سنگ های فیروزه ای با تغییر تحول رنگ دادن و یا این که رخنه‌ برداشتن مبادرت به نگهداری از فرد می‌نمایند و این یک خصوصیت خارق العاده در‌این سنگ محسوب می‌گردد. این سنگ در معالجه افسردگی و بیماری های روحی و خل وچل بسیار مثمر ثمر میباشد و منجر تقویت قوای روح و سرازیر میگردد. درصورتی که دارنده استرس زیاد و یا این که کمبود اکسیژن می‌باشید میتوانید از سنگ فیروزه امداد بگیرید و اثر شگرف آن را بر این دستور تجربه کنید. با ذکر کلیه این نکات لازم میباشد بدانید، اگر سنگ های فیروزه ای خرد شوند و یا این که رنگشان پاک شود، همگی خاصیت درمانی خویش را نیز از دست میدهند. پس می باید در حالتی‌که از سنگ فیروزه برای معالجه بیماری های خویش سود میبیرید، در نگهداری و محافظت آن کوشاو سخت کوش باشید. در صورتی‌که در هنگام خواب کابوس میبینید و یا این که خواب های آشفته و سطحی دارید میتوانید با استعمال از سنگ فیروزه به‌این شلوغی ها و کابوس ها خاتمه بدهید. از سنگ فیروزه برای چاکرای پنجم تن که به عبارتی گردن و گلو هست به کارگیری می‌نمایند. لازم میباشد بعداز به کار گیری از این سنگ برای چاکرا، آن را به دوران تعدادی دقیقه تحت آب بگیرید. علاوه بر خاصیت درمانی که داراست ایرانیان از این سنگ برای در امان ماندن و محفوظ ماندن از شر دیده جراحت نیز به کارگیری مینمایند و اعتقاددارند که رنگ آبی‌رنگ این سنگ همگی انرژی های منفی را بدور و انرژی مثبت را جذب می کند.

 

خاصیت سنگ فیروزه

خرید انگشتر فیروزه علامت ملی اهل ایران ها به حساب آورده می شود و همواره در مورخ و تمدن کشور‌ایران به آن اشاره شده‌است. گزینش اسم فیروزه به دورانی که مسیر روش ابریشم از کشور‌ایران و ترکیه می سپری شد و ترکیه دروازه اروپا محسوب میشد،گشوده می شود. فیروزه هایی که از روش ترکیه وارد کشور‌ایران می‌شد به اسم (Turkish Stone) در معنای سنگ ترکی آوازه گرفت ولی ابعاد به اسم (Turquoise) دربین تاجران جواهر دادو ستد میشد. فیروزه یک فسفات آبدار مس آلومینیوم میباشد. در طبیعت با رنگهای آبی‌رنگ آسمانی، آبی‌رنگ متمایل به سبز، سبز و سبز متمایل به خاکستری مشاهده میشود. در میان آن‌ها رنگ آبی رنگ آسمانی یک دست از قیمت و محبوبیت بالایی شامل است. ولی رنگ آبی‌رنگ یکپارچه آن کم یاب میباشد؛ بیش تر فیروزه ها دربردارنده ناخالصی هایی میباشند که به طور رگه ای در سنگ ظواهر می‌گردد مانند رگه های قهوه ای رنگ به جهت وجود کانی لیمونیت، رگه های خاکستری سیر به جهت وجود ماسه های ریز و رگه های به رنگ سیاه به جهت وجود اکسید منگنز که در سنگ چشم میگردند. ادله رنگ دهنده فیروزه وجود عنصر مس و آهن است که نسبت به حضور اضافه هر مورد رنگ سنگ نیز عوض می شود. فیروزه سنگی نسبتاً قابل انعطاف و حساس میباشد. در صورتیکه که برای مقطع طولانی استعمال شود رنگ آن کمرنگ می گردد. به همین عامل برای نگهداری از رنگ فیروزه آن را در درون رزین غوطه ور مینمایند تا تمام نقص‌ و فرج های سنگ مالامال شود و در اصطلاح آن را آب بندی می نمایند. در مواردی برای بهتر شدن رنگ فیروزه به رزین رنگ بیش تر می‌کنند

 

 

 

شما یک سوزن رو داغ می کنید با اذن صاحب و مالک میزنید به پشت سنگ فیروزه اون قسمتی که رگه باشه یعنی خاک نباشه رگه و آبی رنگ یا این که سبز باشه اون رو میزنید مشاهده کنید که بعد از آن با ذره فی مابین نگاه نمایید ملاحظه کنید اون نصیب سیاه گردیده ، حفره تولید گردیده و ارزیابی نمائید که سرسوزن دوده نداده باشه به سنگ، و تشخیص تون نادرست بشه.

 

در صورتی‌که عمل احیا باشه و شامه کارکشته هم داشته باشید یک بویی مشابه سیم سوخته هم ممکنه متوجه بشید که همونطور که پهنا کردم این راجع به احیاهای رزینی و چسبی می باشد و برای سایر پاسخ نمیده.

 

برای رنگ استامپ هم در حالتی‌که نو احیا گردیده باشه میتونید چندین دقیقه روی دستمال منزه مرطوب نگه دارید و میتونه رنگ رو پس بده ولی درصورتی که هم پس نداد گشوده آرم قطعی بر طبق عدم احیا وجود ندارد.

 

سنگ های فیروزه ای با اشکال و اقسام مختلفی از رنگ ها مشاهده میشوند که دربرگیرنده؛ آبی‌رنگ نیلی، آبی‌رنگ مایل به سپید، خاکستری مایل به سبز، سبز مایل به زرد رنگ و … هست. یکی روش های آشنایی سنگ فیروزه ی اصل از غیر اصل آن از روی رنگ سنگ فیروزه هست که جور غیر اصل آن دارنده رنگی از سبز مایل به زردرنگ میباشد و جور اصل آن آبی رنگ پر‌نور آسمانی هست. علت تغییر و تحول رنگ سنگ فیروزه را می شود به جور و مقدار موادی که در آن جای دارد، نسبت اعطا کرد. تحت عنوان مثال وجود مس زیاد در سنگ فیروزه رنگ آن را آبی رنگ و وجود آهن رنگ آن را سبز مینماید. همینطور علت رنگ سپید سنگ فیروزه به علت مواد آلومینیومی مو جود در آن می‌باشد. از همین رو سود گرفته میگردد که رنگ آبی رنگ سنگ های فیروزه ای جزء مرغوب ترین و شایسته ترین آن است و سایر رنگ ها دارنده بها معدود خیس و زیر تری میباشد.

.