سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازار سنگ اوپال

بازار سنگ اوپال آتشین
بازار اوپال آتشیناوپال آتشین و خرید انگشتر فیروزه  در درحال حاضر حاظر از معدنی در طول 1500 متری مکزیک استخراج میشود و به انگیزه طول، سنگ دارنده محتوی آب ذیل و درنتیجه کمتر سوراخ میخورند. در ایالات متحده این نوع بازار بزرگی را دارااست و عموما اوپال های آتشین سوای بازی رنگ با شفافیت نارنجی رنگ قرمز‌رنگ خواستار بیشتری داراست. نگین های درشت آن ها تا حدود 100 دلار در قیراط گرانبها میباشد. این در حالی میباشد که در ژاپن نگین های درشتی با پدیده جابه جایی رنگها ممکن میباشد تا هزار دلار در قیراط نیز خریداری شوند.

بازارفروش سنگ اپال سیاه
بازار فروش سنگ اوپال سیاهبه انگیزه کشف معادن نو، از سال 1992 بها اوپال سیاه استرالیایی به معیار قابل توجهی کاهش یافت. مهم ترین بازار وسیع اوپال سیاه ژاپن بوده میباشد البته به انگیزه کاهش پرورش اقتصادی عموما نگین های کوچکتر و ارزان خیس تقاظا دارا‌هستند. ولی این نکته مهم میباشد که اشکال اُپال سیاه کم یاب و مرغوب هنوز نیز ارزش بسیار بالایی را دارا‌هستند.


از بین موفق واهمه، ایجاد خوش شانسی، برکت در رزق روزی، اعتماد به‌نفس، ادب، تعادل، شادی و سلامتی، شجاعت، دیده جراحت، مراقبت در قبال حادثه ها

تقویت:

اعصاب و روان، دستگاه گوارش، ریه، استخوان، کمر، شنوایی، دیده ها

مراقبت:

محافظت از عقیق بسیار بی آلایش میباشد: شما می‌توانید آن را در هفته یک توشه در آب روان بشویید و یا این که معرض در اشعه خورشید قرار دهید.



در رابطه سنگ سیترین
سیترین:
این سنگ به طور واضح از زرد، نارنجی رنگ تا طلایی یافت میشود. (رنج سنگ 7)

خاصیت ماورائی:
این سنگ آهسته قسمت هست و نیروهای خلل گر و منفی دور و اطراف را از فی مابین می‌برد. در‌صورتی‌که از این سنگ استعمال نمائید منجر محبوبیت برای شما شود. سیترین استرس، اضطراب و واهمه را از فی مابین می‌برد و منجر تقویت عزم و بالا بردن اعتماد به‌نفس می‌گردد.

خاصیت درمانی:
این سنگ افسردگی را از فی مابین میبرد، چاقی مفرط را معالجه می نماید، اشخاصی که دارنده دیابت میباشند برایشان بسیار موءثر میباشد. تقویت کننده کبد، قلب، همه، روده و معده می‌باشد. سبب ساز شفافیت پوست میگردد.