سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپال و زمرد


خاصیت چاکرا درمانی
خاصیت اوپال Opal در چاکرا درمانی
خاصیت سنگ اوپال و خرید انگشتر فیروزه  عادی : عنصر آن زمین میباشد و سبب ساز گشایش درونی از روش شفای زخم‌های روحی می‌گردد. نوع سپید رنگ آن چاکرای تاج(هفتم)، نوع صورتی چاکرای قلب (چهارم) و نوع آبی‌رنگ آن شچم سوم(پنجم و ششم)، نوع قهوه‌ای و سیاه آن ریشه و طحال و اندام تناسلی ( چاکرای نخستین و دوم) را ذیل تاثیر قرار میدهد.
خاصیت اوپال سپید با ارزش : عنصر آن آب میباشد و این نوع برای کلیه چاکراها مطلوب میباشد و انجام مدیتیشن در سنگ درمانی با آن ادله تسهیل تصفیه درونی میباشد که به اتصال با خویشتن برتر باعث می شود.
خاصیت سنگ اوپال سیاه باارزش : عنصر آن گردباد میباشد. از خاصیت اوپال سیاه با ارزش در چاکرا درمانی می‌قدرت به تقویت چاکرای ریشه (نخستین) و تاج (هفتم) اشاره کرد. در شرایطی که به صدق از این سنگ مصرف شود قادر است شخص را دریافتن روشنایی زیبایی در بین نصیب‌های بدون‌نور وجود خود کمک کند
خاصیت اوپال آتشین : عنصر آن حریق میباشد. از خاصیت اوپال آتشین در سنگ درمانی می‌اقتدار به تهیه و تقویت چاکرای دوم که وابسته به خلاقیت و اندام تناسلی میباشد اشاره کرد. این سنگ منجر تحریک انرژی‌های خلاقیت، آشتی اظهار وجود و توان جنسی می شود.
خاصیت سنگ اوپال ارگون : این نوع نیز دارنده عنصر طبیعی حریق میباشد و چاکرای سوم یعنی ناف، قلب (چهارم) و تاج (هفتم) را ذیل تاثیر خویش قرار میدهد. این سنگ در چاکرا درمانی سبب تسهیل کشف الگوهای منفی قبلی که شخص را به عقب رانده و بازدارنده پیشرفت بوده‌اند می‌گردد.
خاصیت اوپال اویهی آبی‌رنگ : عنصر آن آب بوده و در چاکراهای گلو (پنجم)، دیده سوم(ششم) و ناف(سوم) کاربرد دارااست. این گوهر تسهیل کننده یاد آوری خاطرات نامحسوس بوده و پیروزی در جادوی مثبت و موثر را تولید می‌نماید


سنگ زمرد
سنگ قیمتی زمرد پیشینه تاریخی داراست و در تمامی ادوار بسیار گزینه اعتنا همگان بوده میباشد.
سنگ زمرد

سنگ زمرد برای مثال سنگ های قیمتی بسیار زیباست و در حین تاریخ مدام گزینه دقت همگان بوده میباشد. زمرد از یک واژه و کلمه فارسی در معنای \"گوهر سبز\" گرفته شده‌است. اسم مهم فارسی زمرد دوال یا این که دوبال میباشد. این واژه از یونانی به لاتین تحت عنوان smaragdus، آن گاه به esmaurde ،esmralde و در قرن شانزدهم به esmeralde تغییر تحول یافت.

حتماً زمرد واژه و کلمه‌ای‌ یونانی‌ وجود ندارد و تا به امروز معدن این‌ سنگ‌ در یونان‌ مشاهده‌ نشده میباشد؛ بلکه‌ در قدیم‌ سنگ زمرد ترکمنستان‌ از منش‌ جاده‌ ابریشم‌ به‌ اروپا برده‌ گردیده‌ و در دیده‌ اکثری‌ از مجسمه‌ های‌ خدایان‌ اساطیری‌ یونان به‌ کار رفته‌ میباشد.