سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تورمالین

معنی تورمالین هندوانه
هندوانه تورمالین از آگاهی قلب محور پشتیبانی می کند ، ذهن و احساسات را آرام می کند و ما را با نشاط و آرامش عمیق تر می کند. اطلاعات بیشتر در مورد هندوانه تورمالین به معنی + خواص درمانی ، مزایا و موارد دیگر. برای یافتن معانی سنگهای قیمتی و اطلاعات مربوط به ترمیم کریستال ، قدرت های سنگی و سنگ های چاکرا بازدید کنید. مقداری انرژی مثبت و لرزان دریافت کنید! #gemstones #crystals #crystalhealing # بیداد
سه مزیت برتر کریستالهای تورمالین هندوانه
به شما کمک می کند تا احساس شادی و آرامش شدید داشته باشید
عصبانیت را آرام می کند و استرس را تسکین می دهد
بازگشت شما به آگاهی قلبی محور را پشتیبانی می کند
خواص درمانی تورمالین هندوانه
صورتی و سبز دو رنگ کریستال هستند که به چاکرای قلب مربوط می شوند. همانطور که هندوانلون تورمالین حاوی هردو است ، کار با آن برای هرگونه مسائل مربوط به قلب و خود احساسی شما سنگ بزرگی است.

دنیای مدرن ما استفاده از مغز منطقی و منطقی را برای نزدیک شدن به هر موقعیتی ترغیب می کند. اگر مالیات خود را انجام می دهید ، این می تواند مفید باشد ، اما اگر در حال گفتگو با یک دوست عزیز هستید یا به سادگی با خود شیرین خود را تنظیم می کنید ، مهم است که به هوشیاری که در قلب شما قرار دارد ، رها شوید.

آگاهی قلب محور ، بصری ، کند ، اجازه ، تأیید ، ملایم ، استقبال و راحت از آسیب پذیری است. وقتی از این مکان به دنیا نزدیک می شوید ، دیگر با افرادی که با آنها مخالف هستید ، در جنگ و رقابت نیستید. شما می توانید بدون نیاز به عجله برای رفع همه چیز با ناامیدی بنشینید. می توانید غم و اندوه دنیا را لمس کنید و فضایی را برای آن در قلب خود ایجاد کنید. اجازه دادن به آنچه باید باشد ، در حالی که شاهد دلسوزانه هستید ، همچنین به شما اجازه می دهد تا یک مجرای گسترده برای شادی باشید.

پیام هندوانل تورمالین و خرید انگشتر فیروزه این است: تسلیم دعوا شوید ، اما نه با احساس شکست بلکه به احترام عمیق به زندگی در تمام تجارب گوناگون خود بپردازید. به خودتان اجازه دهید ارتباط قلبی خود را با افراد دیگر احساس کنید - همیشه در آنجاست ، فقط منتظر هستید که وارد شوید و آن را احساس کنید.

هندوانه تورمالین به عنوان سنگهای قیمتی
تورمالین هندوانه به دلیل رنگ آمیزی آن نامگذاری شده است - بعضی از قطعات دارای یک مرکز صورتی رنگ هستند که به رنگ سبز مانند هندوانه احاطه شده است ، در حالی که برخی دیگر فقط صورتی و سبز با هم در همان سنگ دارند. آنها ترکیبی از تورمالین صورتی و تورمالین سبز هستند و در هر کجا که وجود دارند یافت می شوند.