سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های اعجاب انگیز فیروزه


فیروزه برای تمامی بیماریها که بر اثر کمبود مواد غذایی و تغذیه بد تولید می گردند مانند آناروکسی (2) بکار می رود . معمولا ً هنگام پاره‌گی رباطها و تاندونها ، جریان خونی را در بافتهای عضلانی زیاد خیس میکند . همینطور بخاطر درخشش آن شعف آور میباشد و اثری دارای فایده بر روی کمبود اکسیژن ، مسمومیت های خونی واسترس داراست .

سنگ فیروزه امداد موثری به معالجه نواحی از تن که پایین هجوم ویروسها و باکتری ها میباشند یا این که نواحی کثیف نیز میکند. بیان شده میباشد که فیروزه از همت و شفا بخشی بیکران خویش دوراندیشی ندارد . همینطور حائز اهمیت متعددی میباشد که بدانید در کاربرد این سنگ در شرایطی‌که رنگ خویش را از دست بدهد یا این که اینکه خرد شود ، این به آن شکل میباشد که تمام نیرویش را برای شما از دست داده میباشد سازه بر این بایستی فورا آن را در خاک قرار بصورت کم آب قرار دهید تا آنجا استراحت نماید .



فیروزه سنگی قادر و حمایت کننده به شمار می رود . به ویژه فرض شده‌است که اسب و سوار عمل را در سقوط نا گهانی در امان نگه می‌دارد . همینطور در طول سفر از فرد همایت میکند . همینطور تلسم اعضاء کارمندان هواپیمایی میباشد . این سنگ سبب شعف و نشاط اشخاص اندوهگین و افسرده میگردد و به آن ها نیروی لازم برای به انجام رساندن شغل های دشوار را با گنجایش و چابکی منتقل میکند . این سنگ منجر اعتماد به‌نفس می‌شود و جرأت لازم برای بیان استدلالهایمان را به صورت مختصر و با اطمینان خیال و خاطر در کنفرانسها در ما تولید مینماید . فرد را در قبال خوابهای آشفته و کابوسها حمایت می‌نماید . نیرو و ارتعاشات منفی ، مضر و آشفته را از ما بدور می‌نماید و حتی قادر است جذب کننده ( نیروهای مثبت .م. ) باشد




خرید انگشتر فیروزه نیشابور
که‌ شایسته ترین‌ جور‌ و گران‌ترین‌ میباشد؛ وفیروزه‌ دامغان‌ که‌ کیفیت‌ ذیل‌تری‌ داراست.یکی‌ از دارای اسم و رسم‌ ترین‌ معادن‌ فیروزه‌ در عالم درخراسان‌ قرار گرفته‌ و به‌ همین‌ علت، این‌ استان، به‌ خصوص‌ شهر مشهد، مرکز تراش‌ و معاملات‌ عمده‌ فیروزه‌ در عالم‌ میباشد؛ به‌ طوری‌ که‌ مقدار متعددی‌ فیروزه‌ استخراجی‌ از معادن‌ دیگر کشورها را در مشهد تراش‌ می‌ دهند و از آن‌ جا به‌ دیگر بازارهای‌ جهانی‌ وارد می‌ کنند.فیروزه‌هایی‌ که‌ در مشهد تراش‌ داده‌ می ‌شوند به‌ اسم‌ فیروزه‌ خراسانی‌ مشهورند.



رنگ‌ فیروزه‌ در تماس‌ با مواد شیمیایی‌ و حتی‌ آرایشی‌ نیز تغییر و تحول می‌کند و جلای‌ آن‌ از میان‌ می ‌رود. بدین ترتیب‌ پیشنهاد‌ می‌گردد هنگام‌ استعمال‌ از مواد آرایشی‌ و یا این که استحمام‌ و شست‌وشو، جواهرات‌ دارنده‌ فیروزه‌ در معرض‌ این‌ مواد قرار نگیرند.

گفتنی‌ میباشد، یکی‌ از جالب ‌ترین‌ مراکز فیروزهِ جهان آستان‌ قدس‌ رضوی‌ میباشد‌ و در مکان‌های‌ متفاوت‌ آن‌ فیروزه‌های‌ کم به‌ دیده‌ می‌ خورد.در موزه‌ جواهرات‌ ملی‌ کشور‌ایران‌ در بانک‌ مرکزی، گونه های‌ جواهرات‌ ساخته‌ گردیده‌ از فیروزه‌ با عمر‌های‌ گوناگون‌ و در اندازه‌های‌ کم موجود است که‌ در جهان کم ‌نظیر میباشد.

در فرهنگ وتمدن‌ شرعی‌ ما در روایات‌ و احادیث‌ متعدد،‌ داشتن‌ انگشتری‌ با نگین‌ فیروزه‌ به ‌خصوص‌ برای‌ آقایان‌ سفارش‌ گردیده‌ میباشد. این‌ سنگ‌ به‌ استدلال‌ رنگ‌ و درخشش‌ آن‌ شعف ‌آور میباشد‌ و خاصیت‌ بسیار داراست. به‌ همین‌ استدلال‌ استعمال‌ از آن‌ میان‌ عموم‌ مردم‌ ترویج‌ داراست.



جذاب‌ میباشد‌ بدانید در قبل‌ اعتقاد و باور بر این‌ بود که‌ هر که‌ با خویش فیروزه‌ داشته‌ باشد بر دیگرافراد‌ برنده خواهد شد؛ بر این‌ مبنا‌اسم‌ اصلی‌ این‌ سنگ‌ پیروزه‌ بوده‌ و بعد ها به‌ فیروزه‌ تبدیل‌ گردیده‌ میباشد.