سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ فوق العاده امیتیست

آمتیست ژئود (GEOD) : بنفش و یا این که بنفش مایل به قرمز‌رنگ میباشد با این تفاوت که در درون آن کریستال های درخشانی موجود هست

آمتیست ژئود چه می باشد - کوارتز آمتیست
آمتیست ژئود
آمیترین (AMETRINE): ترکیبی از دو زرد رنگ و بنفش میباشد وتنوع رنگ این دسته سنگ کوارتز از بنفش تا رنگ زرد طلایی میباشد.

کوارتز آمیترین کدام میباشد - سنگ آمیترین
آمیترین
آونترین(AVENTURINE): سبز، قرمز‌رنگ مایل به قهوه ای و یا این که قهوه ای طلایی میباشد وو افلب دارنده ظواهر فلزی لبریز زرق و برق هست که ناشی از وجود میکا سبز میباشد که ناشی از وجود هماتیت در آن میباشد.

آونترین چه می باشد- اقسام کوارتز
سنگ کوارتز آونترین
کوارتز آبی‌رنگ: اکثر اوقات به طور کریستال سنگی تابش شده‌است.

کوارتز آبی‌رنگ - اقسام سنگ کوارتز
سنگ کوارتز آبی‌رنگ
سیترین: زرد رنگ پر‌نور تا زرد رنگ بدون نور میباشد و مرجع رنگ آن وجود آهن در ساختار آن میباشد. بخش اعظمی از سیترین های تجاری میباشند و نتیجه ها گرمایش آمتیست می‌باشند. و اکثر وقت ها به طور زرد رنگ نادر رنگ میباشد که با حرارت به رنگ قرمز‌رنگ تغییر تحول رنگ می‌دهد.

سیترین چه است - کوارتز سیترین
کوارتز سیترین
سیترین ژئود(Citrine Geode): دارنده زردرنگ پر‌نور تا رنگ زرد تیره می‌باشند و کریستال های داخلی آن به رنگ طلایی مایل به قهوه ای میباشد. و مرجع رنگ آن وجود آهن هست. اکثری از سیترین ها تجاری می‌باشند و بوسیله تغییر‌و تحول رنگ آمتیست در اثر گرما ساخت می گردند و بیش تر زردرنگ میباشند و در اثر گرما رنگ قرمز‌رنگ به خویش میگیرند.

کوارتز چه است - سیترین ژئود چه چیزی است
سیترین ژئود
دیده شاهین (HOWKS eye): کوارتز و خرید انگشتر فیروزه  آب خاکشتری تا آبی رنگ سبز میباشد. دیده شاهین به مثابه اشعه های نوری وچکی می باشند که بر روی دیده پرنده منعکس شده‌است.