سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ فیروزه برای معالجه گلو درد و بیماریهای ریوی

 

در طب قدیم نیز به خاصیت درمانی سنگ خریدانگشتر فیروزه اشاره گردیده یکی این موردها تقویت دیده و معالجه بیماری‌های چشمی میباشد که برای این فعالیت، فیروزه را روی دیده بگذارید و یا این که به آن نگاه نمایید و یا این که از فیروزه برای تنظیم طوطیا به کارگیری کنید. بهتر میباشد اشخاصی که در شب روءیت کرد خویش را از دست میدهند، از طوطیا سنگ فیروزه به کارگیری کنند. سنگ فیروزه در شرایطی‌که مردمک سپید گردیده و یا این که هریک دیگری در دیده باشد آن را معالجه میکند.

 

 

سنگ فیروزه برای معالجه گلو درد و بیماری‌های ریوی

 

برای معالجه درد گلو بهتر میباشد فیروزه بر روی چاکرای گلو بگذارید. همینطور این فعالیت منجر تقویت تار‌های صوتی و معالجه بیماری‌های ریوی و تنفسی نیز خواهد شد.

 

 

سنگ فیروزه برای معالجه دل درد 

 

برای معالجه بیماری‌های شکمی درقدیم فیروزه را به طور پودر در آوردند و به مریضی که از دل درد مشقت می برد می‌خوراندند.

 

 

خاصیت معنوی سنگ فیروزه

 

برای پی بردنم به خاصیت سنگ فیروزه از حیث معنوی می‌قدرت به قصه‌های پایین استناد نمود:

 

 

در کتاب علامه مجلسی قصه از نبی اکرم (صل الله علیه و آله وسلم): کسی که فیروزه را در روز یک توشه نگاه نماید پنج توشه در فردوس به پرورش گشوده میشود.

 

دومی ماجرا: اولی کادو‌ای که خدا به پیامبر اکرم (ص) در غار حراء بخشید، سنگ فیروزه بود و از روش جبرئیل به ایشان داده شده‌است.

 

حضرت امام راست گو (علیه السلام) درخصوص خاصیت سنگ فیروزه می فرماید دستی که انگشتر فیروزه در آن باشد بینوا نمیشود و نیز فرستاده معبود میفرماید آفریدگار دستی که درآن انگشتر فیروزه باشد را محروم بر نمی‌گرداند.