سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ اصل


چه طور سنگ های فیروزه ای اصل و مرغوب را تشخیص دهیم؟
خرید انگشتر فیروزه حیا و غیر احیا و نیشابور از مورد ها دیگه ، فعالیت نسبتا پیچیده ای است. احیاهای آسون و ریلکس میشه تشخیص بخشید البته احیاهای دشوار و سنگ های مصری خودش کلا یک سرفصل جداست بهتره که هنگام خرید سنگ فیروزه اولا از یک محل دارای اعتبار تنظیم فرمایید دوما در‌حالتی که قابلیت و امکان داشت یک شخص مجرب رو با خودتون ببرید و سوما لوپ یا این که ذره در میان داشته باشید که بتونید فیروزه رو مشاهده کنید . لکه ، رگه یا این که نقطه مشکوک در صورتی‌که داشت نقطه رنگی اینها رو بتونید بدونید که‌این ها احیا گردیده ،یک آزمایش خوب می باشد ،آزمایش هات پوینت که اما برای تمام احیاها پاسخ نمیده ، البته برای تمام احیاهای ری زینی و چسبی پاسخ میده.

شما یک سوزن رو داغ می کنید با اذن صاحب میزنید به پشت سنگ فیروزه اون قسمتی که رگه باشه یعنی خاک نباشه رگه و آبی‌رنگ یا این که سبز باشه اون رو میزنید مشاهده کنید که آن‌گاه با ذره در میان نگاه فرمائید مشاهده کنید اون نصیب سیاه گردیده ، حفره ساخت گردیده و آنالیز نمایید که سرسوزن دوده نداده باشه به سنگ، و تشخیص تون خطا بشه.

در‌صورتی‌که فعالیت احیا باشه و شامه توانمند هم داشته باشید یک بویی مشابه سیم سوخته هم ممکنه متوجه بشید که همونطور که پهنا کردم این در خصوص احیاهای رزینی و چسبی میباشد و برای سایر پاسخ نمیده.

برای رنگ استامپ هم درصورتی که جدید احیا گردیده باشه میتونید یک سری دقیقه روی دستمال پاک مرطوب نگه دارید و میتونه رنگ رو پس بده ولی در شرایطی‌که هم پس نداد گشوده آرم قطعی بر پایه ی عدم احیا وجود ندارد.

سنگ های فیروزه ای با گونه های و اقسام مختلفی از رنگ ها مشاهده میگردند که دربرگیرنده؛ آبی‌رنگ نیلی، آبی‌رنگ مایل به سپید، خاکستری مایل به سبز، سبز مایل به رنگ زرد و … میباشد. یکی‌از روش های آشنایی سنگ فیروزه ی اصل از غیر اصل آن از روی رنگ سنگ فیروزه است که مدل غیر اصل آن دارنده رنگی از سبز مایل به رنگ زرد هست و گونه اصل آن آبی‌رنگ پر‌نور آسمانی میباشد. علت تغییر‌و تحول رنگ سنگ فیروزه را می شود به مدل و مقدار موادی که در آن جای‌دارد، نسبت اعطا کرد. تحت عنوان مثال وجود مس زیاد در سنگ فیروزه رنگ آن را آبی‌رنگ و وجود آهن رنگ آن را سبز میکند. همینطور علت رنگ سپید سنگ فیروزه به علت مواد آلومینیومی مو جود در آن هست. از همین رو فیض گرفته می گردد که رنگ آبی‌رنگ سنگ های فیروزه ای جزء مرغوب ترین و شایسته ترین آن می‌باشد و سایر رنگ ها دارنده قیمت نادر خیس و ذیل تری هست.

خاصیت فیروزه
خاصیت درمانی سنگ های فیروزه ای
مهم‌ترینش دفع انرژی منفی است خصوصا انرژی منفی رو که از شخص میگیره و شخص از اطرافیانش اخذ کرده که در اصطلاح عامیانه بهش دیده جراحت یا این که دیده حیث میگن . فوق العاده سنگ وقار بخشی می‌باشد استرس رو به شدت کاهش میده.شایسته ترین کادو برای خانم های آبستن یا این که جدید فارغ گردیده می باشد اون افسردگی بعد از وضع حمل و انرژی منفی ای رو که دارا‌هستند چه به طور روحی و چه به طور جسمی دفع میکنه ، اعتماد‌به‌نفس رو ارتقا میده ،خاطر رو ارتقاء میده ،افزایش عملکرد کبد و ریه داره منجر بهبود خواب شبانه و کاهش کابوس میشه ،علائم بی اشتهایی عصبی رو التیام میده و برای آسم هم مناسبه. سنگ فیروزه از دیرباز تا به در حال حاضر در معالجه اکثری از بیماری ها آیتم استعمال قرار می گرفته میباشد و دارنده خاصیت درمانی متعددی است. از گزاره امراضی که از سنگ فیروزه برای معالجه آنان به کار گیری میگردد مشتمل بر؛ بیماری های مرتبط با دیده ها، دستگاه تنفسی، معده، کبد، گلو درد، سیستم گردش خون و غیره می‌باشد. شاید برای شما نیز دیدنی باشد که سنگ های فیروزه ای با تغییر و تحول رنگ دادن و یا این که رخنه‌ برداشتن مبادرت به نگهداری از فرد میکنند و این یک خصوصیت خارق العاده درین سنگ محسوب می شود. این سنگ در معالجه افسردگی و بیماری های روحی و دیوانه بسیار مثمر ثمر میباشد و سبب تقویت قوای روح و سرازیر می‌شود. در حالتی‌که دارنده استرس زیاد و یا این که کمبود اکسیژن هستید میتوانید از سنگ فیروزه یاری بگیرید و اثر شگرف آن را بر این فرمان تجربه فرمائید. با ذکر همه این نکات لازم میباشد بدانید، در شرایطی‌که سنگ های فیروزه ای خرد شوند و یا این که رنگشان پاک شود، همه خاصیت درمانی خویش را نیز از دست میدهند. پس می می بایست درصورتی که از سنگ فیروزه برای معالجه بیماری های خویش فایده می‌برید، در محافظت و محافظت آن سختکوش باشید. در صورتی در هنگام خواب کابوس میبینید و یا این که خواب های آشفته و سطحی دارید میتوانید با به کار گیری از سنگ فیروزه به‌این سر وصدا ها و کابوس ها خاتمه بدهید. از سنگ فیروزه برای چاکرای پنجم تن که به عبارتی گردن و گلو می‌باشد به کارگیری می‌کنند. لازم میباشد بعداز به کارگیری از این سنگ برای چاکرا، آن را به دوران یک‌سری دقیقه تحت آب بگیرید. علاوه بر خاصیت درمانی که داراست ایرانیان از این سنگ برای در امان ماندن و محفوظ ماندن از شر دیده جراحت نیز به کارگیری می‌کنند و اعتقاددارند که رنگ آبی رنگ این سنگ همگی انرژی های منفی را به دور و انرژی مثبت را جذب می‌نماید.