خواص سنگ ها


خاصیت سنگ ها و خرید انگشتر فیروزه شناخت با آن‌ها بصورت مرحله به مرحله : ما شیدا فعالیت با سنگ ­ها و تولید قطعاتی هستیم که می ­دانیم به مصرف کنندگان، منفعت می­رسانند. انگیزه ما در کردار جواهرات، فقط ارائ? یک شی خوشگل وجود ندارد، بلکه می­ خوا هیم به علاقه مندان این شی ءها باارزش، دانایی نیز ببخشیم.
ما پژوهش ها گسترده ­ای در باب سنگ­ های گزینه استفاد? خویش انجام داده­ ایم و به‌این کشف رسیده ­ایم که در دل هر سنگ، داستانی بس شنیدنی پنهان و انرژی ظریفی را با خویش یاور نموده است که آن را سخاوتمندانه به معاشِ افرادی که از آن به کارگیری می­نمایند، می ­بخشد.
برخی سنگ­ ها می ­توانند شفابخش و فرح­ بخش باشند و به معاش صاحب و مالک خویش غنا ببخشند. کارولا در زمینه ی انرژی­های شفابخشِ سنگ­های قیمتی و بلورها می­گوید:

«یک کدام از کارکشته­ترین و بی نیاز­ ترین خط مش­ ها برای گذار از معضل­ های معاش و وصال به معاش ­ای که آرزویش را دارید، به کار گیری از توان شفابخش سنگ ­های قیمتی میباشد. هر فرد، یک نمودار میلاد منحصربه شخص دارااست که متناظر با موقعیت اجرام آسمانی در لحظ? تولدش میباشد و تیم سنگ ­های قیمتی خاصی وجود دارا‌هستند که منحصربه‌فرد به هر چارت میلاد میباشند. آشنا شدن با این سنگ ­ها و اینکه چطور می­ شود از آنان به نفع خویش به کار گرفت، می ­تواند برای هر کسی اثر گذار باشد! با تصویرگران پویااندیش یاروهمدم باشید!

properties of rocks 01 - خاصیت سنگ ها
saye2 - خاصیت سنگ ها
properties of rocks 71 - خاصیت سنگ ها
خاصیت سنگ ها و انرژی آنان
در صورتی زیبایی و انرژی برایتان اهمیت داراست، هم به طور ذاتی و هم به طور فیزیکی، بدین خصوصیت­ ها در سنگ­ های قیمتی، عکس العمل نشان خواهید اعطا کرد. به محض عکس العمل با سنگی که وارد میدان انرژی شما می ­شود، آن را حس خواهید کرد؛ حتی در صورتی‌که این سنگ قیمتی بسیار کوچک باشد، شما انرژی توان ­بخشی یا این که ضعیف ­کنند? آن را شم خواهید کرد.
این مبنای شفا، با سنگ­ های قیمتی و انرژی میباشد.
فقط با به دست­ کردن یک سنگ قیمتی بجا، حاذق خواهید بود از هر راهی که می ­خواهید بر میدان انرژی خویش اثر بگذارید.

صرفا نکت? مهم اینجاست که می بایست دقیقا کشف فرمایید که کدام یک از سنگ ­های قیمتی میان روستا ها گزین? خوشگل و دلپسند، قدرتمندترین شفادهنده برای شما به شمار می‌آیند و به شایسته ترین صورت می ­تواند شما‌را در وصال به اهدافتان و گذر از معضل ­های فردی، حمایت نماید.»

saye2 - خاصیت سنگ ها
خاصیت سنگ ها : سنگ سیترین

سنگ سیترین  معمولا در طیف زرد تا قهوه ای ونارنجی  به چشم می خورد.

می ­تواند اعتمادبه­ نفس، تادیب نفس، توان فردی، سخاوت، شکوفایی، عفو، خلاقیت، توان فیزیکی، اعتماد، پایداری، انرژی، راحتی، پیروزی شغلی و لذت از معاش را در شخص بالا چیره شود.
شفافیت خیالی و عاطفی، توان حل زمینه، یاد، اقتدار عزم و خوش بینی، از سایر مزیت­ های این سنگ به شمار می­ رود.

properties of rocks 48 - خاصیت سنگ ها
saye2 - خاصیت سنگ ها
properties of rocks d2 - خاصیت سنگ ها
خاصیت سنگ کوارتز بلورین

سنگ کوارتز بلورین بی رنگ میباشد.

توان رابطه، خرد، شفافیت فکر، تندرست همگانی، یاد، تامل، تغییر و تحول، بیداری، پاک کردن، خلوص قلبی، حسن نیت، خودآگاهی، اذهان مثبت، هارمونی و علاقه را در شخص ارتقاء میدهد.

saye2 - خاصیت سنگ ها