سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش درمان آسم


معالجه با سنگ عقیق کارنلین
معالجه آسم با الماس و عقیق کارنلین یا خرید انگشتر فیروزه دستگاه Caduceus Lux III تهیه به طور اتوماتیک چراغ الکترونیک گوهر در تصویر معلوم میباشد.
چراغ های گوهر درمانی الکترونیکی Caduceus Lux III انرژی را در فرکانس های متفاوت با به کار گیری از گوهرهای با کیفیت خوب، مانند الماس، یاقوت، سافیر و زمرد، ارتقاء داده و اقتدار تأثیر گذاری گوهر را تقویت میکنند. سنسورهای انرژی بیولوژیکی طبی Whale میتوانند دقیقا عدم تعادل انرژی، در سرتاسر تن را اندازه گیری نمایند و آنگاه چراغ های گوهر الکترونیکی فرکانس های ارتعاشی سلول را در رخ لزوم تهیه نمایند.

خاصیت علمی سنگهای قیمتیاندازه گیری سطح های انرژی متفاوت مریض گذشته و بعداز معالجه مؤید اثر بخشی معالجه میباشد. خلاف بخش اعظمی از معالجه های سیستماتیک مانند داروهای که کلیه تن را زیر تأثیر قرار میدهند، معالجه چراغ گوهر الکترونیکی قادر است یک اندام یگانه و یا این که یک حیطه از تن را انگیزه قرار دهد. همینطور ممکن میباشد به تعادل انرژی قسمت های گوناگون تن بپردازد.

درضمن می بایست تأکید کرد که نباید چراغ گوهر درمانی الکترونیکی Caduceus Lux را با رنگ درمانی، نور و روشنایی درمانی، یا این که بلور درمانی خطا کرد و هرمورد نتیجه ها متفاوتی ارائه میدهند. به عنوان مثال لامپهای نور و روشنایی رنگی اکثری از بیماریهای پوستی را تشدید و گرمای ساطع گردیده بوسیله آن ها پوست را کم آب میکند. چراغ رنگی را نمی اقتدار برای معالجه اندام های داخلی بهره برد و خطر آسیب، سوختگی و برق گرفتگی موجود هست.

بازنگری خاصیت سنگ ها و فرکانس آن‌ها روی تن درستی تن
تاثیر رنگ و فرکانس در خاصیت سنگهابا پیشرفت تکنولوژی و امکانات محققان بدین سود رسیدند، که گوهرها با رنگ و فرکانس منحصر به فرد به فردشان هرمورد خاصیت درمانی مشخصی دارا هستند. مثلا یاقوت با فرکانس 625 نانومتر خواص درمانی گرم، کم آب کننده، نیرو بخش، تحریک کننده، عقیق با فرکانس 610 nm خواص درمانی خنک کننده، مرطوب و ضد حساسیت، سیترین با فرکانس 590 nm خواص درمانی گرم، نیرو بخش، پاک سازی کننده، زمرد با فرکانس 565 nm خواص درمانی سرد، ترمیم کننده، ضد درد، توپاز با فرکانس 470 nm خواص درمانی سرد، وارفته کننده عضله‌ها، آهسته بخش، ضد عفونی کننده، الماس با فرکانس 485 nm خواص درمانی تحریک کننده، نیرو بخش، ضد افسردگی، سافیر با فرکانس nm400 خواص درمانی آهسته بخش، آرامبخش، ضد درد میباشد.جدول خاصیت سنگها