سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ کوارتز

کوارتز سنگ اقتدار میباشد و در سراسر عالم با اسم \"کریستال جهانی\" نامیده می‌شود و شناخته گردیده ترین نوع کریستالهاست؛

کریستالهای کوآرتز  و خرید انگشتر فیروزه خالص، شش وجهی اند و در اشکال رنگها چشم میشوند، به صورت منفرد یا این که گروهی متبلور گردیده و مبتنی بر جایگاه حرارت دوران تکوین، شکلهای مختلفی به خویش میگیرند

کوآرتز سنگ منحرف کننده ای میباشد به دلیل آن که انواع بسیار متنوعی را شامل میشود که تصور میگردد، کوارتز نیستند البته در واقعیت نوعی کوارتزند. همینطور داخل خانواده کوارتز سنگهای دیگری وجود دارا هستند که طبقه بندی غیر وابسته ای دارا هستند

جایگاه مشقت کوارتز 7 و ساختار کریستالی آن سه گوش میباشد.

کوارتز با جذب، ذخیره، توازن، تقویت، تمرکز و انتقال انرژی منجر زیاد شدن مقدار انرژی می‌گردد، انرژی جهانی را نیز منتقل می نماید و در انرژی دادن به دیگر کریستالها نیز موثر میباشد.

کریستال کوارتز انرژی را تا بالاترین حد ممکن بالا میبرد و اذهان را تقویت می نماید به دلیل آن که آنان شکلی از انرژی میباشند.

کوارتز خالص به هر رنگی که باشد بر روی تمامی سطح ها مو جود زنده مؤثر میباشد و داده ها را همانند کامپیوتری طبیعی ذخیره می نماید، این کریستالها مشابه کتابخانه ای معنوی می باشند که چشم به راه احضار شدن می باشند؛

به تمرکز و یاد‌آوری مطالب فراگرفته گردیده یاری می نماید

کوارتز می‌تواند اثرات بد کارما را از در میان پیروز شود

خواص تولید الکترو مغناطیس داراست و الکتریسیته مستقر را برطرف می نماید.

کوارتز سنگ قدرتمندی میباشد که جادو و انرژیهای منفی را دفع می نماید.

بر روی چاکرای دیده سوم مؤثر میباشد به طوری که روءیت کرد روشن تری از الهامات داده و رابطه با ارواح دنیای دیگر را تسهیل می نماید.

کریستال کوارتز برای دستیابی به خرد باستانی و آوردن آن به بازه حالا اثرگذار میباشد. همینطور برای مسافرت ماورایی، آشکار سازی، پیشگویی، شبکه زنی و یاد‌آوری رؤیاها میباشد.

کوارتز به جهت صورت مارپیچی کریستالش، قویترین و تطبیق پذیرترین سنگ شفاده روی زمین میباشد و برای تمامی نوع بیماری استعمال می‌گردد؛

سیستم ایمنی را تحریک کرده و تعادل تولید می نماید و انرژی را تا بالاترین حد ممکن ارتقا می‌دهد و به وضعیت پیش از بیماری برمی گرداند، اندامها و اعضای دقیق را تقویت و پاک سازی می نماید و بعنوان تمیز کننده روح، بعد ها فیزیکی را با روح دارای ربط می نماید.

این سنگ می‌تواند انرژی و داده ها را ذخیره نماید و انرژی و ویژگیهای شفادهی بقیه سنگها را نیز ارتقاء دهد. همینطور میتواند انرژی را پیامبر یا این که خارج بکشد.

مدام یک نوع کوارتز فی مابین ابزار فعالیت یک درمانگر وجود دارااست.

کوارتز بطور ویژه برای معالجه خستگی مزمن، ورم مفاصل، صدمات استخوانی، افسردگی و درد عضله مؤثر میباشد