سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی سنگی اعجاب انگیز

معنی Shungite
Shungite و خرید انگشتر فیروزه یک سنگ سیاه پرشکوه است که تقریباً کاملاً از کربن تشکیل شده است. این به پاکسازی احساسات و انرژیهای منفی و انتقال آنها به نور کمک می کند. در مورد معنی Shungite + خواص درمانی ، مزایا و موارد دیگر بیشتر بدانید. برای یافتن معانی سنگهای قیمتی و اطلاعات مربوط به ترمیم کریستال ، قدرت های سنگی و سنگ های چاکرا بازدید کنید. مقداری انرژی مثبت و لرزان دریافت کنید! #gemstones #crystals #crystalhealing # بیداد
خواص درمانی Shungite
Shungite برای تصفیه ، زمین و محافظت شناخته شده است.

به این فکر کنید که یک فیلتر آب چگونه آب را تصفیه می کند. این عملی است که shungite برای میدان هوایی شما ارائه می دهد - انرژی ها و الگوهای عاطفی را از درون شما و از خارج شما که در خدمت شما نیستند ، فیلتر می کند. بنابراین یک سنگ خوب برای داشتن سلامت روانی در هر روز در محیط شماست. (این همچنین بدان معنی است که باید مرتباً تمیز و تمیز شود.)

Shungite همچنین یک سنگ زمین قدرتمند است که به شما در تقویت بدن کمک می کند و چاکرای ریشه شما را تقویت و تثبیت می کند. ترکیبی از زمین و تصفیه ، آن را به یک راهنمای پایدار و محافظ برای انجام کارهای عمیق تر عاطفی تبدیل می کند. همانطور که به تجربیات گذشته می پردازید و احساساتی را که سایه شما را تشکیل می دهد دفن شده اید ، shungite به انتقال این انرژی ها به انرژی نور کمک می کند.

محافظتی که shungite ارائه می دهد به شما کمک می کند تا انرژی های منفی از افراد دیگر را انتخاب نکنید ، و بتوانید راحت تر بتوانید مرزهای خود را روشن و محکم کنید. Shungite به شما کمک می کند تا بدانید که انرژی "مال شما" چیست و متعلق به افراد دیگر است و به شما امکان می دهد مسئولیت آن را آزاد کنید. بنابراین باعث می شود که یک سنگ خوب برای کسانی که در حرفه های شفا هستند از انرژی شخصی خود محافظت کنند و از دیگران انرژی نگیرند. این یک هدیه عالی برای یک پرستار ، درمانگر یا پزشک متخصص ریکی خواهد بود!

اگر به دنبال پاکسازی و پاکسازی فضای خود یا خود هستید ، از انرژی راکد ، تاریک یا سنگین ، shungite ابزاری مؤثر و قدرتمند است. برای تمیز کردن و رها کردن مراسم ، آن را با سلنیت جفت کنید ، با سنگ های قمر به درون دانش درونی خود غوطه ور شوید ، یا با استفاده از گارنت برای افزایش استقامت.

Shungite به عنوان سنگ قیمتی
Shungite یک سنگ سیاه درخشان است که تقریباً کاملاً از کربن تشکیل شده است ، و تعدادی از کانیهای دیگر نیز در سراسر آن توزیع شده است. به نظر می رسد منشاء آن بیولوژیکی است ، مانند زغال سنگ یا روغن. همچنین یافت شده است که حاوی فولرین ها ، ساختارهای کربنی بسیار جالبی با خصوصیات منحصر به فرد است که به نام باکمینستر فولر (همچنین به آن باکیبال گفته می شود) نامگذاری شده است. با این حال ، باید توجه داشت که این موارد فقط در مقادیر بسیار کمی در شونگیت رخ می دهد.

مشخص شده است که Shungite دارای خواص ضد باکتریایی در تصفیه آب مفید است و برای کاربردهای بالقوه پزشکی مورد مطالعه قرار می گیرد. با این حال ، این ممکن است به دلیل محتوای کربن آن باشد نه جنبه های خاص شونگیت-کربن که معمولاً در فیلترهای آب قبلاً استفاده می شود.س