سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ ماه بهمن

سنگ متولدین ماه بهمن

سنگ های ماه به دنیاآمدن اسفند :
خرید نگشتر فیروزه و آکومارین ، یشم ، سنگ خون ، آمیتیست ، یاقوت سرخ و کبود و بلور کوارتز ، از سنگ های متولدین ماه اسفند میباشند . سیاره ای که بر سنگ های اسفند ماه حکم کننده میباشد ،سیاره ی نپتون می‌باشد . در واقع سیاره نپتون انرژی لازم این سنگ ها را تامین مینماید و سنگ ها ، انرژی دریافتی را به متولدین اسفند ماه منتقل می‌کنند . که به شرح خاصیت این سنگ ها میپردازیم :

?خاصیت سنگ آکومارین : عنصر اصلی ماه به دنیا آمدن اسفند آب است ‌. آکومارین به معنای آب دریا هست در سود وسیع ترین و مهم ترین سنگ ماه ولادت اسفند ، آکوامارین می‌باشد . اشخاصی که از سنگ آکومارین به کارگیری می‌نمایند آیتم احترام سایرافراد قرار میگیرند . سنگ آکومارین ، شجاعت و توان ریسک کردن به شخص کاربر میدهد و شخص می‌تواند با عزت نفس فعالیت های خویش را به خیر و خوبی پیش برنده شود . به کارگیری از سنگ آکومارین سبب رشد ذهن میگردد و در واقع نوعی محرک خل وچل به شمار می رود .

خاصیت سنگ خون : در قطعات کوچک سنگ خون بخش های قرمز‌رنگ قابل مشاهده است ، که‌این دستور علت اسم گذاری این سنگ شده‌است . این سنگ را جاذب پول میدانند و بیان شده میباشد که تجار برای جذب محصول ، این سنگ را در گاوصندوق های خویش قرار میدهند . این سنگ ، از صاحب و مالک خویش در مقابل فریب و نیرنگ محافظت میکند .

شرح خاصیت بقیه سنگ ها نظیر یشم ، آمیتیست و یاقوت سرخ در بخش های پیشین به طور بی نقص آمده میباشد . با مراجعه به بخش های غرب میتوانید با خاصیت این سنگ ها آشنا گردید

برخی از مردم منطقه خراسان این عقیده عجیب را دارند که اگر خانواده ای به نیشابور نقل مکان کنند و مدتی در آنجا زندگی کنند ، صاحب فرزند چشم آبی خواهند شد. آنها همچنین می گویند بیشتر مردم نیشابور دارای رنگ چشم فیروزه ای هستند. چه اسطوره و چه واقعیت ، با چشم آبی یا نه ، مهمترین سوغات نیشابور سنگ های قیمتی فیروزه ای هستند.

فیروزه نیشابور

فیروزه نیشابور بهترین سطح جهان است. حداقل برای 2،000 سال ، ایران و نیشابور منبع مهمی از فیروزه باقی مانده اند که توسط ایرانیان در ابتدا "پیروزه" (عربی فیروزه) به معنای "پیروزی" نامگذاری شده است. این سپرده که به طور طبیعی آبی رنگ است و در هنگام گرم شدن به دلیل کمبود آب ، سبز می شود ، محدود به منطقه مسیل با مین در نیشابور ، قله کوه 2،012 متر (6،601 فوت) علی علی مرسایی است که ده ها کیلومتر با مشهد فاصله دارد. ، مرکز استان خراسان.

فیروزه نیشابور
فیروزه نیشابور

در معماری ایرانی از فیروزه آبی برای پوشاندن گنبدهای کاخهای ایرانی استفاده شده است زیرا رنگ آبی شدید نیز نمادی از بهشت ??روی زمین بود.