سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارکرد سنگ ها برای جسم و روح


? چه سنگی برای شغل های فکری و تقویت اعصاب و روان مطلوب میباشد؟
سنگ آزوریت (Azurite) و خرید انگشتر فیروزه که به رنگ آبی رنگ پر رنگ میباشد و رنج اش خیلی معدود میباشد. معادن این سنگ در فرانسه، ایتالیا و ایالات متحده جای‌دارد. این سنگ را می قدرت روی چاکرای پیشانی قرار بخشید تا سبب گشوده شدن دیده سوم گردد، هرچند که‌این سنگ برای کل چاکراها مطلوب میباشد. این سنگ برای عده ای که شغل های فکری می نمایند، اثرگذار میباشد، مثلا علم آموزان و دانشجوها آن را میتوانند یا این که روی میزشان یا این که در حوالی محل کارشان قرار دهند. آندریت تمرکز حواس را تقویت می نماید و دانایی را بالا میبرد و برای اشخاصی که مدیتیشن (Meditation) می نمایند، بسیار مطلوب میباشد. سیستم راءس عصبی و مفصل را تقویت می نماید و گردش خون را منظم می سازد. این سنگ در قبال حرارت حساس میباشد و نباید بیشتر از یک ساعت در قبال فروغ و روشنایی خورشید قرار گیرد.
? برای شارژ آن چه بایستی کرد؟
ماهی یک توشه می بایست روی آن نمک دریا مالید و آن‌گاه آن را منزه کرد.
? چه سنگی در معالجه نگرانی ها و در اشتباهات روحی به ما یاری می نماید؟
آزوریت - مالاکیت (Azurite - Malachite) که مثل سنگ پیشین حساس و آسیب پذیر میباشد و مراقبت اش هم مثل آن میباشد را می بایست روی چاکرای پیشانی قرار بخشید. این سنگ بازدارنده نگرانی میگردد و نوسانات رفتار و خو را تعدیل می نماید. صبوری و نظم را به ما می‌آموزد، تقویت کننده مهره ها، ماهیچه‌ها، عضله‌ها و غده تیموس که در زیر ترین نصیب گردن قراردارد، میباشد. در دهن غم های کیسه صفرا، کبد، جراحت معده و معالجه در فرآیند نخستین تأثیرات نیکی نشان داده و به روشن شدن پوست امداد می نماید.
? برای معالجه افسردگی سنگی وجود داراست؟
آری آمازونیت (Amazonite) که رنگ آن آبی رنگ متمایل به سبز میباشد و برای چاکرای قلب و گلو مطلوب میباشد. این سنگ به متولدین بهمن (دلو) انرژی حیاتی میدهد. این سنگ را می بایست هفته ای یکبار تحت آب روان شست تا شارژ گردد. برای دردهای گردن و کشیدگی عضله‌ها بایستی این سنگ را به طور دورانی بر خلاف عقربه های ساعت آهسته گردانید. این سنگ انرژی و تحرک را تقویت می نماید و علاوه بر معالجه افسردگی برای زنان حامله موثر و مؤثر میباشد و شاخه عصبی و مغز را تقویت می نماید.
? سنگ آماتیست در معالجه چه بیماری هایی مؤثر میباشد؟
آماتیست (Amethyste) به رنگ بنفش تابنفش ارغوانی میباشد و برای چاکرای تاج رمز مطلوب میباشد و آرم متولدین آذر و اسفند و بهمن و شهریور میباشد. اشخاصی که بیماری خونی و حزن های لوزالمعده دارا هستند می‌توانند این سنگ را پس از شست و شوی بدون نقص یک شب در نیم لیتر آب قرار داده و صبح ناشتا آن آب را بنوشند و بعداز به کارگیری میتوانند آن را یک یا این که دوبار در ماه در پایین آب سرازیر شسته و تخلیه نمایند. بعضی از عموم بر این اعتقادوباور می‌باشند که‌این سنگ رنگ صورت را پر‌نور و گشوده کرده و از طاسی راز خودداری می نماید. در زیورهای عموم مصر و یونان از این سنگ زیاد به کار گیری میشد. آماتیست به فرد وقار، شور و شجاعت می‌بخشد و برطرف کننده اشتباهات خل وچل و استرس میباشد. این سنگ برای کودکانی که مبتلا هجوم ها عصبی یا این که خشم می گردند بسیار مؤثر میباشد و برطرف کننده سرگیجه و اختلالات چشمی میباشد
? چه سنگی کبر و غرور و حسادت را از فی مابین می‌برد؟
الماس (Diamant) که در رنگهای سپید پر‌نور، قهوه ای مایل به زرد رنگ، نارنجی رنگ پر‌نور و سیاه مشاهده میشود و از معادن آفریقای جنوبی، هند، برزیل، روسیه و استرالیا ایجاد می‌گردد. نام الماس از لغت یونانی آداماس گرفته گردیده و به معنای عشق و علاقه ابدی و تسخیر ناپذیری میباشد. الماس آرم متولدین مرداد، دی و فروددین ماه میباشد. این سنگ روی مجموع سیستم تن تأثیر میگذارد و از به وجود داخل شدن سنگ همگی، کیسه صفرا و مثانه دوری می نماید. الماس روی دستگاه گوارش اثر مطلوبی داراست و روان و مغز را نیرو میدهد، در رفع مسمومیت، تقویت دیده، التیام نقرس و مصونیت تن تأثیر بسزایی دارااست. الماس ما‌را از اشتباهاتی که میکنیم با خبر می نماید و کبر و غرور و خودخواهی و احساس حسادت را تعدیل کرده و از دربین می‌برد. برای معالجه بهتر میباشد از سنگ نتراشیده الماس مصرف شود و بعد از هر توشه به کارگیری می بایست آن را ذیل آب شسته و بازه زمانی کوتاهی در تحت نور و روشنایی خورشید قرار بخشید.
? در معالجه بیماری های پوستی چه سنگی اثر گذار میباشد؟
اون تورین (Aventurine) که رنگ آن ترکیبی از خاکستری، کمرنگ تاشیری کمرنگ میباشد. این سنگ مختص چاکرای قلب میباشد. برای معالجه بیماریهای پوستی - آبله و جوشها مؤثر میباشد. این سنگ را در یک جام بیندازید و بگذارید یک شب تا صبح در آب بماند آن گاه پنبه یا این که گاز را بدین آب آغشته کرده و به محل های متبوع به طور ضربه ملایم بزنید.
از ماساژ دادن پوست می بایست خودداری گردد. این فعالیت را تا خوب شدن بدون نقص پوست می بایست افزود. یکی‌از دوبار آن را در آب روان بشویید و یک‌سری ساعت در قبال فروغ و روشنایی بدون واسطه خورشید قرار دهید. این سنگ به متولدین اردیبهشت ماه، تیر، آذر وابستگی داراست.
این سنگ علاوه بر حساسیت های پوستی - اگزما- آکنه ها برای بیماری چشمی- ریزش اشک و شوره رمز اثر گذار میباشد. اون تورین سبب ساز گشاده رویی، خونسردی، صبوری، شوخ طبعی و متانت میباشد. ارتعاشات اون تورین خطاها قلبی و عصبی را برطرف می نماید.